xgg永远的本命,最近爱上宇野赞多,是我的新宠小男孩,儿子~儿子~

And then I gave you my eyes
于是我把眼睛送给了你
To see all the colours
为了能够让你看见所有的颜色
And then I gave you my ears
于是我又把耳朵送给了你
To hear all the sirens
为了能够让你听见海妖们的歌声
And then I gave you my heart
然后我把心脏送给了你
To fill in the emptiness in your chest
为了能够让你填满你胸口中的空虚
And then I gave you my brain
然后我又把大脑送给了你
So that you can learn to love
为了让你学会如何去爱

评论
热度(9)

© 1788c🌸 | Powered by LOFTER